در ماه‌های پایانی سال ۱۳۹۵، شبکه‌ی 4G به ضریب نفوذ چشمگیری در کشور رسیده بود و به همراه آن، گوشی‌های هوشمند و پیام‌رسان تلگرام راه خود را به زندگی پیر و جوان باز کرده بودند. استقبال گسترده از تلگرام به دلیل ویژگی‌های جذابی که این پیام‌رسان نوپا در نسبت با پیام‌رسان‌های دیگر ارائه می‌کرد، از جمله امکان نشر محتوا ازطریق کانال‌ها و امکان دریافت خدمات ازطریق چت‌بات‌ها، در فاصله‌ای کوتاه آن را به فرمانروای بی‌رقیب ارتباطات مدرن و مبتنی بر پیام در میان مردم بدل کرده بود. هر چند با فیلتر شدن تلگرام و مهاجرت برخی از کاربرانش به پیام‌رسان‌های دیگر، این فرمانروایی بی‌رقیب به چالش کشیده شد، تأثیر مهم و ماندگار تلگرام، آشنا کردن طیف‌های وسیعی از مردم با امکانات و جذابیت‌های پلتفرم‌های ارتباطی مبتنی بر پیام و گسترش مهارت‌های عمومی در بهره‌گیری از چنین پلتفرم‌هایی بود. با وجود اینکه از آن زمان مجادلات بسیاری در مورد نفوذ تلگرام در کشور وجود داشت و سیل کمک‌ها و حمایت‌های دولتی به سمت پیام‌رسان‌های عمومی نوپای داخلی روان بود، شرکت یکان مسیر دیگری را در پیش گرفت و با توسعه‌ی دارکوب به گسترش استفاده از قابلیت‌های پلتفرم‌های مبتنی بر پیام برای تسهیل ارتباطات کاری و سازمانی امید بست.

عمر پیام‌رسان‌های سازمانی همچون پیام‌رسان‌های عمومی به سال‌ها پیش از رشد انفجاری استفاده از پیام‌رسان‌ها در میان عموم مردم و حتی پیش از همه‌گیر شدن گوشی‌های هوشمند بازمی‌گردد. برخلاف پیام‌رسان‌های عمومی که برای ارتباط بین افراد طراحی شده‌اند، پیام‌رسان‌های سازمانی برای ارتباطات کاری و سازمانی پا به عرصه‌ی وجود گذاشتند. تفاوت میان این دو مشابه تفاوت میان یک سرویس عمومی ایمیل مانند جیمیل و سرویس ایمیل سازمانی با دامنه و سرور اختصاصی یک سازمان است. همان‌طور که در اغلب شرکت‌ها و سازمان‌ها از آدرس ایمیل شخصی که روی یک سرویس عمومی ایجاد شده است برای تعاملات کاری استفاده نمی‌شود، شرکت‌ها و سازمان‌ها در سراسر جهان ترجیح می‌دهند برای تعاملات کاری نیز به‌جای استفاده از حساب‌های شخصی روی پیام‌رسان‌های عمومی، از سرویسی اختصاصی و سازمانی بهره ببرند.

دارکوب برای پاسخ دادن به این نیاز و به‌عنوان محصولی هم‌رده با ابزارهای ارتباط سازمانی موجود (مانند Microsoft Lync) شکل گرفت. از همین رو قابلیت‌هایی همچون «نصب و نگه‌داری آسان روی سرور‌های اختصاصی»، پشتیبانی از «سطوح دسترسی»، امکان «یکپارچه‌سازی» با اتوماسیون‌های اداری و صنعتی، پشتیبانی از پایگاه‌های داده‌ی مختلف و همچنین امکان «سفارشی‌سازی» براساس نیازهای ویژه‌ی سازمان‌ها و کسب‌وکارها، از ابتدا به‌عنوان قابلیت‌های اصلی و متمایز در طراحی و پیاده‌سازی دارکوب در نظر گرفته شدند. در طول زمان و با افزوده شدن هر مشتری جدید و با آشنا شدن با نیازها و کاربری‌های محصول در هر مجموعه‌ی جدید، به‌تدریج ویژگی‌های و قابلیت‌های متعددی به دارکوب اضافه شد (از جمله ویدیوکنفرانس بدون محدودیت تعداد حاضران، ربات‌های تعاملی، پشتیبانی از چندمستأجری و فدراسیون، مرکز پیام، پیاده‌سازی ISO 15408 و دریافت گواهی‌نامه‌ی افتا) تا بتواند نیازهای طیف گسترده‌تری از مشتریان را پوشش دهد.

منبع:
https://www.zoomit.ir/pr/368238-darkoob-messaging-video-conferencing-platform/

akhbar tecnolozh4

https://digiato.com/article/2019/12/14/عصر-جدید-موسیقی؛-آمار-پخش-موزیک-ویدیو-د/

پردازنده اکسینوس ۷۲۷۰ سامسونگ، در پخش کننده موسیقی های فای به کار گرفته می‌شود

پخش آنلاین ویدیو و آهنگ چقدر اینترنت مصرف می‌کند؟

چهارسالگی پلتفرم پیام‌رسانی و ویدیوکنفرانس سازمانی دارکوب

پیام‌رسان‌های ,سازمانی ,عمومی ,دارکوب ,استفاده ,شدن ,پیام‌رسان‌های عمومی ,پشتیبانی از ,و سازمانی ,و با ,استفاده از

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

pikasotarha tebyan97 تعالیم مسیحیت honarebest دانلود پایان نامه و پروژه دانشجویی tv litemusic تخفیفان آقای مشاور،میلاد رضایی مقدم بهترین مشاور کینگ مووی